Търсене в уебсайта
Как можем да се оплачем относно състоянието на продукт?
Как можем да се оплачем относно състоянието на продукт?
Рекламации и връщания
27.09.2021.
Рекламации и връщания

Как можем да се оплачем относно състоянието на продукт?

27.09.2021.

Ако сте взели поръчката си, но по-късно сте установили, че поръчаната стока не отговаря на вашите очаквания, не съвпада с действително поръчаните продукти, или са възникнали други проблеми и недоразумения, моля обадете ни се в рамките на максимум 24 часа от получаването на пратката на номер +359 2 4918 263  или ни изпратете имейл с вашите данни (име, фамилия, телефон) на адрес online@sportvision.bg и опишете проблема, който имате. В най-кратки срокове ще бъдете информирани за процедурата, която трябва да следвате.

Подобни статии