За връщане на стока, следвайте тези стъпки:

  1. Намиране на поръчката: Първо намерете поръчката чрез номер на поръчка/код на пратката и имейл адреса, на който е създадена поръчката.

  2. Избор на продукт за връщане: Изберете продукта, който искате да върнете, от списъка с вашите поръчки.

  3. Избор на причина за връщане: Изберете съответната причина за връщане, например "продуктът не отговаря на описанието", "дефектен продукт" или "малък продукт".

  4. Избор на начин на връщане: Изберете как искате да върнете продукта – дали с лично предаване в магазина (в този случай изберете магазин от списъка) или чрез куриерска услуга.

  5. Попълване на данни: Ако поръчката е била с наложен платеж, въведете всички необходими контактни данни и номер на сметката, на която ще бъде възстановено плащането. Ако сте платили поръчката предварително, сумата ще бъде възстановена по картата, с която сте платили поръчката.

  6. Създаване на заявка: Отметнете полето „съгласен съм с общите условия“ и натиснете "потвърди". Системата автоматично ще генерира номер на заявката, код и ще ви информира за следващите стъпки.

След като заявката бъде създадена, ще получите уведомление за състоянието на връщането и следващите стъпки.